Informacija telefonu: +370 61170170

Krienai

Krienai

Krienai

Augalas, kurio šaknys ir lapai yra naudojami, randamas Europoje ir Azijoje.

100g krienų – 68 kcal

Krienai turi fosforo, sieros, kalio, kalcio, geležies, natrio, magnio ir vitaminų A, B, C ir E.

Gyvybės esencija

Krienai turi antibakterinį, antivirusinį ir antigrybelinį efektą. Skatina medžiagų apykaitą, reguliuoja inkstų darbą ir organizmo atsparumą. Turi daugiau vitamino C nei citrinos ar apelsinai. Kalbant apie fitoncidus, krienai yra puikūs konkurentai svogūnams ir česnakams. Krienai ypatingai rekomenduojami pereinamaisiais metų laikais (pvz.: iš rudens į žiemą, iš žiemos į pavasarį), norint aprūpinti organizmą visais reikalingais vitaminais ir mineralinėmis druskomis.

Aštrina skonius

Tarkuota krienų šaknis, turinti stiprų skonį, yra puikus ingridientas daugeliui patiekalų, kartu su šviežiomis daržovėmis. Krienai taip pat patiekiami su grietinėle ir citrina kaip garnyras mėsos patiekalams, karštai ar šaltai žuviai.

Išlaiko šviežumą

Fitoncidų, natūralių antibakterinių savybių, dėka, krienai užtikrina aukštą kokybę. Sviestas, mėsa ar žuvis, suvyniota į krienų lapus, išlieka šviežia kur kas ilgesnį laiką, kadangi lapuose esantys fitoncidai neleidžia daugintis bakterijoms.