Informacija telefonu: +370 61170170

Kukurūzai

Kukurūzai

Kukurūzai

Augalas, auginamas dėl valgomų sėklų ant kukurūzų burbuolės. Tai svarbiausias grūdinis augalas po kviečių ir ryžių.

100 g kukurūzų  – 97 kcal

Turi nemažą kiekį angliavandenių, ląstelienos, baltymų, daug B grupės ir E vitaminų, kalio, fosforo, magnio, geležies, cinko.

Jaunystės eliksyras

Magnis, kurio kiekis kukurūzuose yra labai didelis, puikiai padeda išvengti ligų, susijusių su kūno senėjimo procesais. 150g kukurūzų suteikia maždaug 25% vitamino B kiekio, reikalingo suaugusiam žmogui. Kukurūzai taip pat turi ir anti – toksino – vitamino E, kuris apsaugo nuo sklerozės. Įtraukiant kukurūzus į kasdieninį meniu, sumažinama širdies smūgio ir vėžio tikimybė. Angliavandeniai, esantys šiose daržovėse, aprūpina organizmą energija.

Lieknas ir ramus

Kukurūzai turi antistresinį efektą. Jie turtingi B grupės vitaminais, ypatingai B1 vitaminu, kuris sąlygoja tinkamą nervų sistemos bei raumenų veiklą, raudonųjų kraujo kūnelių gamybą.

Virtuvės paslaptys

Šiomis dienomis kukurūzai yra plačiai naudojami pasaulio virtuvėse. Iš kukurūzų miltų gaminama duona ir pyragaičiai, taip pat galima gaminti ir itališką polenta. Kukurūzai yra ir meksikietiškų tortiljų, takų ir enčiladų pagrindas. Salotose ar pateikti karšti – kukurūzai dera ir su mėsos patiekalais. Žmonės dažnai kukurūzus valgo kaip popkornus ar sausus pusryčius. Šios daržovės yra naudojamos ir burbono gamyboje.

PRODUKTAI SU ŠIA DARŽOVE

RECEPTAI SU ŠIA DARŽOVE